31/12/11
Nytår!
I dag er det jo nytår, og jeg føler mig lidt som den eneste der overhovedet ikke er klar til 2012! Jeg mener, jeg har så meget jeg skal nå inden i aften, såsom at rydde op på mit værelse, finde drikkevarer og snacks, ja næsten det hele. Arh! Jeg er bare så god til at udskyde ting til sidste øjeblik, og det er det jeg hader allermest ved mig selv! Jeg har fundet det tøj jeg skal have på. Det er da altid noget.
I går var jeg i byen med min mor og min søster, og vi var da selvfølgelig lige inde i Tiger, hvor jeg fandt det her vildt IPad 2 cover, ja jeg har ingen IPad, men coveret passer perfekt til min lille bærbar.

1 kommentar:

  1. Jeg har stadig ikke tænkt over, at vi faktisk er i 2012! Jeg har ikke haft brug for at skrive datoen endnu. Men når jeg gør, går det nok op for mig.

    SvarSlet