07/01/12
Weekend
Det er nu alligevel dejligt med en weekend efter fire hårde dage med fysik. I næste uge står den på terminsprøver, ansøgning til gymnasiet, og fysikeksamen. Glæder mig bare til det hele er overstået så jeg ikke længere skal tænke på det.
Min weekend skal overhovedet ikke bruges på noget nyttigt. Men lige nu står den på World of Warcraft! Jeg skal hygge mig med mine venner, måske feste lidt i aften, men ellers ikke andet. I går fyldte min veninde 16 år, og hun fik mig og en anden overtalt til at tage med hende i Bilka så kunne købe noget alkohol, fordi hun så gerne ville vise sit id. Desværre spurgte tøsen ved kassen ikke efter det, og så blev min veninde ret så skuffet, for hun havde sådan glædet sig til at skulle vise det.
Om en uge tager jeg på skitur til Østrig med min efterskole. Jeg tror det bliver noget af en oplevelse, da jeg aldrig har stået på ski før. Jeg er overbevist om at jeg vælter på børnebakken og brækker begge ben. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar