27/12/11
Du åh så dejlige kamera
Ja, jeg havde ret, jeg fik et spejlreflekskamera i julegave, og jeg er super glad for det. Min far havde virkeligt husket alt hvad jeg havde sagt at jeg ville have det skulle kunne, dog havde han glemt den lille detalje at jeg ville have at det skulle kunne filme. Men det er småting og jeg er nu meget glad for det alligevel.
Til jul fik jeg også nogle andre småting, selvom jeg kun havde bedt om kameraet.
I dag gik jeg forresten op af alle trappetrinene i Eiffeltårnet i selskab med en veninde, eller det fortalte Just Dance 3 os i hvert fald. Det blev til hele 2 timers dans og sjov.
I morgen står det så på en skøjtetur med fire andre veninder. Orker egentlig ikke, men jeg trænger virkelig til at komme ud og røre mig efter en dejlig og lidt for fed jul. 


3 kommentarer: